close

THE FELLING OF 2010

2010過去咗

大家都歡歡喜喜咁迎接2011

總結今年  其實我都唔知道應該點講

有冇進步?

我覺得系原地踏步多d

2010年 我與18歲僅僅距離1年

我到底ready好未?

我撫心自問:未

我依家呢個狀態

根本就并不適合去成為1個成人...

但無奈時間飛逝

依家泥後悔都冇用

不如放眼將來吧la



諗反起泥1年

回憶有好多好多

笑ga、喊ga 咩鬼都有

 

yanmandychristine:  你地ga存在令我ga校園生活

多咗好多好多FUNFUNFUN

同你地一齊ga時候唔洗愁冇野講

同你地做fd真系Happy time,happy day,happy moment!

 

 ahching、sandy:最令我覺得安心ga你地  

唔知點解就系有d咁ga感覺

晴晴晴♥ 儘管你成日都好白目咁講野  

但系我知你系1片好心

s0 don't mind it

sandy♥ 羡慕你總系咁勤力  

咩都做到最好

學習為上

 

eleanor♥:maths堂ga好隔離位  

同你一齊吹水♥  

同你一齊唔明白maths講咩♥

同你一齊講笑♥  

同你一齊傾心事♥  

真系咩都有la

trustU♥ best

 

mc♥:朝早早會不可缺少ga傾計朋友  

每一次系早會無聊ga時候  

就系同你一齊hehehaaaaa咁渡過煩悶ga早會

真系好多謝你ar mc♥  

希望你系2011年ga時候身體好d  

唔好咁容易病

你唔反ga時候

我好miss u架

 

ahkate、ahyau♥:你地2個成個孖公仔ga 1日到黑都1齊  又鬼咁合拍

好好笑ar你地 食lunch ga時候

我、你地同埋eleanor簡直就系拎枱ga中堅(haaaaa=])

希望你地一直keep住咁happy

 

系泥1年裏面

我同你地開心ga回憶... 永遠在我心中 forever

 

除此之外

我系2010年最大ga搞作應該就系drop咗phy

讀咗年幾

我先發現其實我唔啱讀phy

d成績真系諗起都傷心

系泥度就唔好提la

另外  我其實幾多謝5Dga同學

雖然有時候 我會覺得我自己好似行錯班房

但系我真系真系好多謝大家

畢竟我地仲有年幾ga時間系1齊

亦都要多謝2個班主任

雖然有時候會鬧d令人唔愉快ga野

但系都多謝佢地ga照顧

 

總之泥1個就系我ga2010年la

唔知點解地我有咁多野感慨

BUT LOVE U ALL :)

2010 BYEBYE&2011 SMILE:)

 

對於2011年ga抱負

希望2011將會更好 :)

唔洗有大改變,

只要好似2010咁開心就好:)

令我ga回憶有更多更多

而且我ga中學生涯充滿歡笑:)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    希莉婭CELIA·菁菁 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()